Semaatrkz benımde mecburi sezeryan olacak.ben açıkçası bunları düşünüp kendımı hiç o endişelere sokmuyorum.normal doğumdada öncesinde agrı sancı çekıyorsun bunda sonrasında illaki bı agrın olacak.ben tamamen bebegımle buluşma anıma odaklıyım saglıkla gelsinler inşallah gerisini zaten doktorla hemşireyle çözecegımızı dusunuyorum.