Bende hafif kırmızı gelmişti hemen doğurmuyorsunuz nişan gelince bir yada iki gün sonra ben ertesi gün doğurmuşum nişandan sonra. Adet ağrısı gibi hafif hafif ağrım olmuştu tabi kişiden kişiye değişir tabi. Benim acı eşiğim çok azdır ben dayanamayıp gitmiştim hastaneye yatış verdiler ama bir sonraki gün doğuma girmiştim