Glsnerbss benim de başıma geldi 9 haftalikken birden kanama bosaldi resmen kıpkırmızı hemen acile kosmustum kese etrafinda kanama alanı vardı yatırdılar serum taktılar 3 tüp, ilaç igne yazdı doktor en son gittiğimde hala vardi bakalim persembe randevum var geçti mi tamamen bilmiyorum, bol bol su iç demişti bana doktor uyaklarinin altina da yastık koy uzanırken