birheyecanlikizannesi ben 1 cm açıklıkta gitmiştim hastaneye sabah 8 de falan yatış yapıldı hemen nst ye bağladılar zaten alttan muayene vs.. ben bayağı sancı çektim çok ağladım sizlandim ama gelip alttan bakıyorlar açılma aynı hiç ilerlemiyordu sonra suni takicaz dediler alttan takıldı bişey sanırım bide koldan serum gibi bsieyle verdiler tam hatırlamıyorum da 5 yıl geçti 🥺 ondan sonra bayağı saatler geçti bir ara 4 cm dediler onca saat geçmesine rağmen tabi benim halim perişan… Sonra gelip yine baktı 6 cm en son 9 dedi ebe yanındakine o sırada ben artık dayanamaz haldeydim kakam geliyordu bide afedersiniz 😬 bi yandan ağlamalarım bağırışlarim sanırım unutmadıgim tek şey o ağrılar oldu. Hemen doğumhaneye aldılar işte çatal dedikleri yer ikin falan diyorlar ben nerden bileyim nasıl ikinacam 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ kesi atıldı onu çok net hatırlıyorum sonra bebeğin kafası çıktı dediler doğurdum nihayetinde akşam 8 de… kızımı öptüm götürduler giyinmeye onu ama ben baya geç çıktım çünkü dikiş attilar hem içten hem dıştan dikişler vardı, bu yazdıklarım ne sizi ne başka okuyanı korkutmasın tüm gerçekliği ile benim doğumum böyle olmuştu hanımlar, acı eşiğim de çok düşük bence tee 5 buçuk yıl koydum araya şuan tekrar hamileyim benim bu kadar yaş koymama sebep olan en büyük şey doğumdu ve hemen ardından kızımın kolik bebek oluşu….
Rabb’im hepimize hayırlı kolay sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah, evlatlarımıza sağlık sıhhat versin gerisi hallolur bir şekilde 🌸🙏🏻