uykusuzzz Minigiim-vebenn52 Evet benimde savunmam bu yönde oldu ancak o da bana çocuğun soy isimle değil isimle çağrıldığı yönünde bir savunma yaptı bişey diyemedim 😅
uykusuzzz Oznurkk Tek isim olsun istiyordum severek ortak bi isim koyalım istiyordum ama sanırım bu da iki isim olacak gibi 🙏
Oznurkk uykusuzzz bacım dua et yine babamın ismi olsun diye tutturmuyor o da bir şans böyle düşününce
uykusuzzz Gezenlady Benim de eşim yeni isimlerden hoşlanmıyor ilk söylediği isim de Bedir oldu 😳 Bende ısınamadım gönlümden geçen ise Hazar. Çünkü ilk kızımızın ismi Hazal ona uyumlu olsun istedim ama bakalım zaman ne gösterecek
_oznurryavuzz Bence ikinizinde içine sinen bir isim olmalı.Ben Asil Ege düşünüyorum 17+3 haftadayim.Asili ben istedim Egeyi babasi begendi ikimizinde istediği oldu
uykusuzzz _oznurryavuzz Asil ismini de önerdim kızlarımın ismine uygun olsun diye istemedi ağlayacağım artık 🥹
e_blue_sky_a uykusuzzz kim doğurursa ilk hak ona ait. Kolaymi anne olmak. Mahir çok güzel isim erkek ismi
uykusuzzz e_blue_sky_a Yani bence de bu kadar cefasını çekiyorum asla şikayetçi değilim sağlıklı hayırlı bir evlat olsun da başım gözüm üstüne 🙏 Ama isim hakkı tamamen baba da olmamalı bence ya annenin de bi hakkı bulunmalı
e_blue_sky_a uykusuzzz ya tabii ki doğru olan anne ve babanın gönüllü birliği ortak kararı… ama eşinize şunu söyleyin: karısına değer veren bir adam karnında taşıyan canından can kopacak olan sensin der eşinin fikrini 1.sirada tutar
Minigiim-vebenn52 uykusuzzz annesinin adını koymus sonuçta ben olsam derdim bende babamın adını koyuyorum 🤦🏼♀️
uykusuzzz e_blue_sky_a biraz önce bir anne daha böyle bir tavsiye bulundu sanırım duygusal yaklaşacağım 😇