Bhrsu Kızlar öncelikle şunu söylemeliyim ki herkeste olan etkileşimler durumlar farklı ama şunu sormak istiyorum ben 2,3 gündür rahimime doğru olan tarafta elimi koyduğumda arada birşeyler kayıyormuş gibi birşey hisssdiyorum meleğimi sanırım 🙏🏻sanırım kese değil mi bebeğin hareketlerini anca 16 cı haftadan sonda hissedilirmiş aranızda bunu yaşayan varmı ?
Myhoney Bhrsu ilk bebekse 16 da bile cok zor ,gerçek hareketini hissettiğinizde bunun gaz oldugumu annıcaksın 🙈ben 23 de hissettim