eylmz ben uygun + kaliteli marka hastane çıkışı buldum. Yenidoğan kıyafete para vereceğine 5adet hastane çıkışı aldım. Başka Yenidoğan yok. 0-3 e gelince üç adet tulum, 5adet alt-üst, 3 tane de pijama aldım. 6larim baya var çünkü zam geliyor uyguna aldım