Durueda Ben ilk defa 63 kiloya çıktım tam diyet ve spora başlayacakken hamile olduğumu öğrendim. İdeal kilom 55ti. Şu an 7 haftalık. Nasıl verebilirim ne düzende diyet yapmalıyım sporun riski olur mu tedirgin oluyorum bilgisi olan paylaşabilir mi lütfen????
Adenala Durueda Riskiniz yoksa yürüyüş , pilates yapabilirsiniz Diyetisyenden liste alabilirsiniz Haftadayım 6 kilo aldım mesela bu şekilde gidersen 10 kiloyu geçmezsin dedi doktorum
deryaa_milena Durueda ben de diyet yaparken hamile olduğumu öğrendim. Diyetisyenim ilk 3 ayda kilo verebilirsin sağlıklı beslenerek dedi sadece bitki çayı kahve falan içmiyorum artık onun dışında aynı şekilde devam ediyorum. Her gün 1 saat de yürüyüş vermişti ama benim riskli gebelik olduğu için yürüyüş yapamıyorum şuan haftada 1-2 kez yarım saat yürüyorum en fazla düzelirse ilerleyen zamanlarda yaparım 😊 Sizin herhangi bir risk yoksa yürüyüş ve sağlıklı beslenme ile kilo verebilirsiniz
Durueda Polenmom hayır keyfi değil normal şartlarda bile bu kiloya hiç çıkmamıştım. Gebeliğimi fazla kilolarla ekstra rahatsızlık duyarak geçirmek istemiyorum. Bi yandan da ilk 3 ayın geçmesini beklemem gerekir mi emin olamıyorum.
Durueda Adenala Adenala Adenala benim doktorum da ayda 1 kilo alman okey doğuma kadar maksimum 10 kilo kabul edilebilir dedi
Polenmom Durueda doktorunuza danışarak bir diyetisyen ile görüşerek devam etmeniz sağlıklı olabilir. Spora gelince ise herkesin gebelik süreci çok farklı ilerlediği için yine bunu da doktorunuza danışarak size en uygun olan egzersizler ile devam etmelisiniz zira bazı hareketler uygun olmayabiliyor.
Adenala Durueda Doğrusu o zaten ben de aynı şeyi yazdım sizin aşırı bir kilo almanız bebeğinize bir faydası yok size yük olur sadece ve doğumdan sonra vermesi zor olur
Durueda Adenala evet ben de o yüzden vermek istiyorum yarın başlayacağım inşallah diyet ve spor düzenine