Mkblgrlyn Ihlamur düşük riski oluşturuyormuş doğru mu acaba ? bugün içmiş bulundum.Baya grip oldum hemde öksürük. Bir sıkıntı olur mu acaba?
La_Liberte Mkblgrlyn hayır öyle bir durum söz konusu değil. Hamileler ıhlamur içebilir. Çok fazla olmadığı sürece tabi. Diğer bitki çaylarını da doktorunuza danışarak kötü olduğunuzda bir bardak içebilirsiniz. Öyle bir bardak ıhlamurla düşük olmaz rahat olun lütfen 🙏🏻 ☺️
Meriioo Mkblgrlyn ıhlamur düşük mü yapıyormuş, valla kış boyu içtim. Hiç öyle bişey olmadı. Öyle bir bardak falan değil çay içmek yerine bardaklarca içiyoruz biz. Düşük yapma özelliği yok aksine çok faydalı ☺️ afiyet olsun
Adenala Mkblgrlyn Ihlamur 1 bardak içilebilir başka bitki çayı içmeyin lütfen az da olsa tüketmeyin kimde ne etki olur bilemeyiz burda içtim birşey olmadı diyorlar ama bazı doktorlar bazı gebelere ıhlamuru bile yasaklıyor
MerveninKuzusu Mkblgrlyn canım aksine benim doktorum da bana ıhlamur ve zerdeçal içebilirsin dedi hatta ben öyle bisey sormadım o ne ye ne yeme diye anlatırken dedi bir sınır da söylemedi. Ben pek bitki çayı içemiyorum 1 çay bardağı ancak içtim hamilelikten beri ama bana boğazıma gıcık verdiğinden..
Edaysl33 Benim doktorum ihlamur içebilirsin gün içinde sorun olmaz dedi ben 1 2 bardak içtim biraz boğazım ağrıyordu 36 haftalığım hiç bir sorun olmadı .Yeşil çay , kekik filan içilmemeli
MerveninKuzusu MerveninKuzusu hasta olmuştum en başında sağlık ocağı da sadece ıhlamur ve çok ağrın olursa parol demişti misal.. yani iki ayrı kişi ıhlamur önerdi bana. Bu arada hemşire de ben çocuktum o zamandan beri benim hemşirem sağlık ocağında ki , çok güvenirim 😂😂
Adenala MerveninKuzusu Kesinlikle, doktorum ıhlamur içebilirsin abartmadan dedi burda ben içtim bir şey olmadı ben yaptım bir şey olmadı diye yazmakta doğru değil bence
Busy Mkblgrlyn ben de suan hastayım ve günde 2-3. Bardak ıhlamur içiyorum. Gebelikte güvenli ıhlamur ama tabi çok içmeyin gene de. 1-2 bardaktan bi şey olmaz .
Babykalamar Mkblgrlyn iki kere cok agir grip oldum 16 haftalik hamileyim. doktorum ikisindede ihlamura yuklen dedi ¾ gun ihlamur icerek kendime geldim
Eliztovefasulye Mkblgrlyn her doktorun görüşü farklı sanırım benim doktorum ıhlamur ve zencefil içmemi izin verdi çay yerine kahvaltıda baya içtim ki düşük riskim vardı. Şükür 28 haftalık olduk