Hamisanne idrar testimde +3 glikoz cıktı daha sonra doktorum düzenli olarak açlık ve tokluk şeker takibi yapmamı söyledi eczaneden cihaz aldim şekerim yüksek çıkıyordu diyet verdi suan diyet yapiyorum tatlı keskinle yasak. Diyetle önledim aksi halde insülin tedavisine başlayacak suan icin diyetle şekerim iyi gidiyor l.