Kızlar sağlıkocağı rutin kontrolde tahliller yaptı idrar tahlilinde lökosit 46 çıkmış çokmu yüksek az önce baktım içim içimi yiyor şuan daha önceki gebeliklerimde de enfeksiyonla uğraştım hep ve malesef bebeğede bulaşmıştı kötü sonuçlandı bu değer çokmu yüksek ne yapcam bilemedim yarın ilk iş drma göndercem sonuçları ama çok kötü oldum aynı şeyleri yaşamak istemiyorum