Eddaa57 Duygulu34 yani inşallah şimdi yine oluyo o sertleşme ama geçer diye bekliyorum benide korkutan daha çok erken olması 😓
MelteM2cck Duygulu34 yok en son 29 haftada doktor kontrolüm vardı. 2 hafta sonra tekrar gidicem o zaman nstye giricem
Zeyno223344 Benim kasıklarım da adet olacakmışım gibi sancı var bebiş çok hareketli doğsun istiyorum artık ☺️
C9-3_g Bende şuan öyleyim kizler karnım sertleşti çok sancım var belimdede ağrı var hareketi baya çok yani karnimi dışa çok belli ediyor 29+6 haftalık hamileyim