yagmurrrra Kasılma olabilir, sert olunca kasılmadır demişti doktor ama geçiyor bir süre sonra, arada da regl ağrısı giriyor geçiyor. Bu ağrılar geçmezse hastaneye gitmek gerekiyormuş. Rahime baskı olduğu kesin elimi koyunca hissediyorum orada olduğunu zaten, ikiz olunca her şeyin rengi değişiyor🥲