@ertug77 herkesin doktoru farklı şeyler söyleyebilir , benim doktorum “yerleşme kanaman” olabilir demedi aksine dediki kasık ağrıların çok normal yerleşme ağrıları onlar ama kanama olmadığı müddetçe eğer kanama gibi bişey olursa direkt bana mesaj at dedi . Asla korkutmak telaş yaptırmak değil amacım ama doktora gidip baktırması en doğru olan herkes yavrusunun iyiliğini ister umarım da kötü bişey yoktur