gayebayrktr herkese merhaba 4+3 gunluk olmama ragmen beta hcg 6000 cikti kese tek gozukuyor ama ici henuz dolu degil tabiki daha cok kucuk oldugu icin 🐣 bunun gibi bir sey yasayip cogul gebelik yasayan var mi acaba 😇
yagmurrrra gayebayrktr 4 haftalık betam 270 di 5 haftalık ultrasonda kese boştu ama yolk saç görmüştük 8e yakın gittiğimizdede tek kesede iki bebek gördük şuan 17+2yim 🥰 yani pek betayla ilgisi yok ikizin
071018 gayebayrktr maşallah erken zaman da görünmüş sizin kese vajinal muayene ile mi gordu bide evet ikiz olabilir öyleyse 😃
Seval0Seval gayebayrktr benim adet tarihim 3 Aralık ama 22 Aralık tek ilişki oldu 4 Ocak 18 çıktı betam
gayebayrktr yagmurrrra yaaa hayirli olsun rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin 🥰 bende beta ile ilgili degil diye biliyorum ama bazisi da oyle diyor 😅
gayebayrktr 071018 071018 karindan cok cok minik gozuktu ama vajinalde tam goruldu cok sukur 🥲 betanin yuksek olmasi bana bunu dusundurdu bakalim hayirlisi 😅
Funda54 Benimde adet öncesi betam 203 idi iki gün sonra 710 iki gün sonra 2823 oldu hızlı arttı beş haftalık gittiğimde tek kese görüldü minicik cuma kontrolüm vardı 6+4 idim iki kese göründü biri 6 haftalık 😊