annelik_4 Eslem2112 kullandım hiçbir faydası olmadı sarı akıntım oluyodu yine devam ediyor maalesef 18+5 haftalığim
3438FG Eslem2112 Kullandım, birkaç gün kesti ve sonra tekrar etti. Ama ben enfeksiyonu çok ağır geçirdim oyüzden. Her bünye bir değil belki sizinkini kökten çözer. Doktorunuz yazdıysa kesinlikle kullanın. Çok geçmiş olsun.
asell13 Eslem2112 bende yeni tahlil sonuçlarıma baktım idrarda lölosit yüksek çıkmış inşallah banada fitil falan verirler hemen geçer