Nurciiii aaaa hic bekleme ozaman kuzum direk bahata git fuat boraya emin ol o adam olmasa benim hamileligim zehir olurdu bana benim ikizlerime kanunide kafasi birbirine yapısık dediler hayatimi kararttilar benim doktorum sadece perinatalog gorsun dedi diye gittim hemen dondum yanina gittim keske git demeseydim sana cok pisman oldum simdi dedi ultrasondan detayli detayli gosterdi bana dogumumu yapti iki evladimda gayet saglikliydi cok sukur kanunide 25 haftamda kasilmalarim var diye yatis yapcaz sabaha dogurursun sen dediler yatmadim ertesi gun kendi doktoruma gittim 2 saat serum takildi kasilmam falan kalmadi onun sayesinde 33 haftamda dogum yaptim o olmasaydi 25 haftada doguma alcakti beni kanuni 🤗