Memmedova Güzel hamişler.merhabalar öncelikle.28+1 hafta 7 ci ay mı yoksa daha 6 mı hesaplayamadım.bana kaç aylık hamilesin soruyorlar bilmiyorum şu haftalığım kendin hesapla artık diyorum🤭
Duygusss Memmedova Bende burada bekleyeyim bari 🙈 28+6 olduk ama ay hesaplaması benim de kafamı karıştırıyor 🙄
Sedalii Memmedova https://www.instagram.com/p/Bk2eQ59AreK/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=elfrc9qy7env Burdan takip edebilirsiniz 😊
Deletedmom58 21+3 olunca 5.ay 25+5 olunca 6.ay 30+0 olunca 7.ay 34+2 olunca 8.ay bitmiş oluyor buna göre hesaplayabilirsiniz.
Duygusss Memmedova Ama şimdi program da bebeğiniz artık 7 aylık yazdı 🙄 Saat 12’yi geçti 29. Haftaya girdik öyle yazıyor anlamadım valla 🤔
alcang Akca sizin hesabınıza göre gebelik 10 ay oluyo. 1 ay 30 gündür ve her 30 günde ay dönmüş olur. Yani 1 ayı 28 gün olarak almıyoruz
Memmedova Duygusss evet canım 7 ci aydayız ama tamamlamadık 7 yi anlata bildim mi? Yani 6 tamam 7 yi tamamlamak için bi kaç hafta lazım sende 1 hafta kalmiş bendə daha 2hafta
AlininAysesii Google görsellerde hafta hafta gebelik ayı hesaplama görselleri var, indiriverin bi tane fotoğraf, bu kadar kafaya takacağınıza.