e-dzgn merhaba, bende Zeynep Kamil de ikili testimi yaptım ve perinatoloji beni riskli gebeye yani gebe2 ye göndermişti artık orada muayene olun diyen. Ben de oradan randevu almıştım ve doktor bakmıştı test sonucuma. Sıkıntı olacağını hiç sanmıyorum sadece doktorun yanına gitmeden önce sonuçlarını sekreterlikten al öyle git perinatolojiye.