Merhaba ben ilk gebeliğimde 6 haftayken kalp atışını duyduk 8. Haftada kontrolunda kalbi durmuş aldılar. Şimdi tekrardan gebeyim ilk kalp atışı duyduk 8. Haftada korkarak gittik sıkıntı yoktu doktorum sağlıklı dedi 11. Haftada ikili teste çağırdı çok korkuyorum benim durumumda olan varmı tekrar kaybetme korkusu