Yenianneperci35 Merhabalar arkadaşlar🌸 39+3 ya da 39+4 sezeryan için geç bir tarih mi? Şimdi 38+1 deyiz sezeryan karar verdim gibi ama haftaya olsun istiyorum. Yazdığım tarihler sizce grç midir
Baharleo1 Yenianneperci35 o tarihe kadar normal doğmazsa geç değildir bence sezeryanda doğum başlamadan almak için en geç 39 da alınıyo diye biliyorum
Zynpylmz-25 Kesin sezaryen olmak için sebebiniz mi var yoksa normal doğum bile yapabilirsiniz o tarihlerde
Yenianneperci35 Zynpylmz-25 hemeroidlerim oluştu meme şeklinde. O yüzden korkuyorum farklı durumlar oluşabilir diye.
Ela16 Sezeryanda doktor bana da 39. Haftasını bekleyelim dedim genelde 39 ile 40 hafta arası sezeryan yapıyorlarmış
Yenianneperci35 Ela16 aa ne güzel bunu doktorunuz dediyse doğrudur. Ben daha sormadım doktoruma en son kararımız normal doğumdı o yüzden buraya danışmak istedim.
Yenianneperci35 Ozge_55 doktoruma daha danışmadım. Açıkçası normal doğum istiyordum ama hemeroid memeleri oluştu o da beni korkutuyor. Ben de 38 dolsun öyle alınsın diyorum tabii erken gelmezse 🙈
Yenianneperci35 Esenha ben de 39 başlarınds istiyorum bakalım bu hafta gidince doktoruma danışacağım 🌸🙏
Yenianneperci35 Gizyy yaaa ne güzel maşallah🌸sağlıkla güzellikle büyütün🙏 nasıldı sezeryan süreciniz?
Gizyy Yenianneperci35 spinal sezeryandı benim çok rahattı açıkçası 10 kere daha doğursam aynı şekilde doğururum 😄
Yenianneperci35 gokyuzununogrencisii bende bir taneydi hamileyken bir tane daha oluştu bir de büyüdüler. Bazı zamanlarda zorladı beni kanadı. Doktorumla da paylaşıncs riskleri paylaştı. Engel değil ama olumsuz durumlar oluşabilir dedi ben de kararsız kaldım🙈
gokyuzununogrencisii Yenianneperci35 ayy korktum şimdi ben yaa benimde ilkndogumdan sonra olmuştu, şimdi hamileyim 32 haftalık kabızlık falan olunca kanama da oluyo bende 😓