Hatunnn Son ana kadar normal dogum beklemistik her sey musait gorunuyordu. Bebegim ilk tup bebek denememizdi zaten ilk aylar ikizlerden biri dusuk olmustu tek gebelik olarak ilerlemistik zor bi donem gecirmistik son 3 aydada erken dogum riskim olmustu bebek kilolu ve kafasini kanala dayamisti, hepsini atlattik guzlce bekliyorduk normal olucakti 38+6 te gece birden suyum geldi sabah nişanim gelmisti zaten hic agrim sancim yoktu geldi suyum.hastaneye kostuk hemen acilmam baslamisti ama bebek asagi inmemisti ilk ebe kontrol ettigi zaman doktoruma haber verdiler sabahi bekleyelim gerekirse suni sanci veririz dedi suyum geldigi icin eve yollamadilar yatis yaptim. Yarim saat sonra bi anda dogal dogum sancim basladi ve baslar baslamaz 5 dk bir siddetli sekilde girmeye basladi. Sabah 8 gbi geldi doktorum o geldiginde artik sancilarim 1 dk kadar dusuk araliklarla vuruyordu ve dayancak gucum kalmamisti tahminimden daha zor geliyordu.okdr siklasip siddetli olunca sandimki doktor gelip bakicak dogum baslamis hadi dicek diye bekliyordum tek tesellim buydu ama acilma olmasina ragmen bebek hic asagi inmemisti ve ben aglamaya basladim cok tukenmistim. Sezeryana alin beni dedim doktorum 5-6 saat daha bekleriz istersen dedi ama bu bebek incek gbi bi pozisyonda degil dedi bnde beklemek istemedim. Epidral sezeryan oldum bse hissetmedim bebegim koynuma gelene kadr ama sancilarim cok sık oldugu icin igneyi yapmak icin beni sabit tutmalari cok zor oldu tek zorlugu buydu onun disinda bsey hissetmedim.toplamda 45 dk kadr surdu. Odaya gectigimde ole cok bi agrim yoktu ertesi gunde bel bas agrisi gbi seyler yasamadim hatta agri kesici icme geregi bile duymadim ama gobegim hemen sonmedi ve odemlerimi atamadigim icin dikisime agirlik yapiyor o biraz rahatsiz edici. Ama hepsine deger evlat kokusu gercekten cok baskaymis 3 saat uyuyor ozluyor insann:)