Kızlar selam geçen hafta 6+1 de iken düşük yaptım. Şimdi size şunu sormak istiyorum birincisi tekrar denemek için ne kadar beklemem gerekiyor veya beklemesem sorun olur mu ? İkinci sorum belki ilk sorumla çelişecek ama düşükten sonra tekrar denemek, bir daha aynısı olursa ya canım daha fazla acırsa diye düşüncelerden uyuyamıyorum. Çevreme iyiyim diyorum ama uyuyamıyorum tedirginim şuan düşük yapıp tekrar deneme cesaretinde bulunan deneyen başaran kadınlara hayranlık duymaya başladım. Kafam çok karışık 30 yaşına gireceğim nisanda çokta yaşım ilerlemeden evladım olsun istiyorum öte yandan bak bu olmadı bidaha olmaz olsa da tutunur mu kötü bişey olur da kaybedersem diye düşünmekten kafayı yedim. Lütfen akıl verir misiniz?