zengooo Kizlar ne zmaan birktniz dr 37 38 diyoda 39 da sezeryan olacam ama korkuyorum sizler ne zaman biraktiniz
Kuboss-98 zengooo ben 38 de bıraktım 39+1 de de doğum yaptım zaten. Doğumdan sonra da bir kutu daha kullandım