1palyaco Cuma günü randevum var devlette inşallah cinsiyeti öğrenirim son kez bu görüntüyü paylaşayım dedim sizce nedir ? İkinci fotoğraf aşağı bakan bir kafa görüntüsü 😁🙃
1palyaco SimgeAkyildiz1805 teşekkür ederim 😍🌸 burda 12 😇 Cuma günü gideceğim 14+4 olmuş olacak ama devlete gittiğim için söyler mi bilemiyorum 🤦🏻♀️🌸
SimgeAkyildiz1805 1palyaco ikili testte falan hiç tahminde bulunmadımı doktor? Bende salı günü gireceğim o yüzden sordum 🥰
1palyaco SimgeAkyildiz1805 ben kesinlik yok ise veya yüksek bir oran vermiyorsanız tahmin etmeyin dedim 😁 yine inceledi baktı baya ama yok görmedi öyle kaldı 😁
1palyaco Eslem2112 teşekkür ederim 🌸 evet büyük ihtimal öğrenemeyeceğim cuma günü . Sağlıklı olsun da sorun yok geç öğreneyim.