Ennurr sezeryandan sonra 3 gün sütüm gelmedi doktor ek mama verebilirsin dedi Aptamil almıştık siringayla verdi biz damla damla. Biberon önermedi doktorum meme reddi olur diye. 2 kez siringayla verdik. Mama kaşığı da almıştık ama şükür kullanmaya başlamadan sütüm geldi. Sizde emzirin süt gelse de gelmese.