Merhabalar öncelikle yaşayan var mı diye sormak istedim. ? Daha önce de Kasım ayında olmuştu ekg’den ultrasondan bakıldı kalp ritim bozukluğu çıktı ama daha sonra geçti . 15 haftalık hamileyim sol tarafıma sanki bıçak saplanıyor öyle bir ağrı . Bir an da gelip gidiyor . Tekrar randevu aldım gideceğim .