ElifT123 kişiden kişiye ve acı eşiğine göre değişir. Ben ilk gebeliğimde kendi sancımla doğurdum, öyle aman aman korktugum gibi değildi sancılar, benim regllerim de çok sancılı geçtiği için, aynı öyle regl sancısı gibi gelmişti bana. Zaten dk sürmüyor saniyelik oluyor 3-5saniye anca sürüyor sancı. Sadece anlık nefesin kesilir gibi oluyor ama geçiyor geri. Şimdi 2.gebeliğim bakalım bunda nasıl olcak merak ediyorum bende ama aynı şekilde olursa korkmam.