8 gün önce doğum yaptım biraz hastaneye gelen oldu ama kaynanam hastanede hasta oldum diyip cıktı sonra annem ameliyatlı tek zorlanıyor diye görümcemi çağırdık oda bebeği öptü kaç kez sonra uyardım gece de hasta oluyorum diyip kaçtı o an beynimde vuruldum resmen sonra annesi iyiyim diyip geldi yardıma ama baktım güm güm öksürüyor hastasın hala dedim oda doktor farenjit dedi bişeyim yok dedi bu arada görümcemden anneme de geçti 5 gündür annesiyle beraberiz bebeğim de ateşi yükselmeye başladı sarılığı da vardı günlerdir annemle ikisi birbirini yiyor beni delirttiler bugün de hastane de birbirimize girdik sonra bebeğin covid oldugunu öğrenince iyice delirdim artık bebeğimi aldılar küvoze koydular ne haber ne bişry vat delircem