svmeybgl Cigdem61 bende stresli olduğum dönemde değerlerim yükseliyotdu 140 değeri o zaman gördüm . Değeriniz dengeye gelecektir mutlaka düşecektir gönlünüzü ferah tutun
Cigdem61 svmeybgl çok teşekkür ederim cevaplarınız için rahatlattınız beni. İnşallah bir kaç gün içinde düzelir. Daha doğuma 8 haftam var kısmetse zaten diyet zor birde sebepsiz yükselmesi insanı üzüyor :) inşallah hepimiz sıkıntısız sorunsuz evlatlarımıza kavuşuruz
Alyamerve Schr herkes şeker yoksa gerk yok dıyor bosu boşuna . zaten risk olursa kan değerlerinde şeker cıkıyorğ
Alyamerve svmeybgl ozaman şimdi hastanese ilkten kan verelım doktor zaten yönlendirir değil mi? neden istemıyorum cogu kısı dıyor bende şeker yoktu şeker yuklemesi yapırdım şekerım cıktı dıyor ondan kormuyorum
svmeybgl Alyamerve sizin kararınız ben saygı duyarım ☺️ Doktorunuz sizi duruma göre yönlendirir . Eğer yaptırmayacaksanız da şeker yüklemesi en azından yediklerinize biraz dikkat edin olur mu . Sonra bazı sıkıntılar oluyor gebelik şekeri atlanırsa
yyhulya yasemin3010 ben de 27 haftalığım 50 grlık yükleme yaptırmıştım 25. haftada 164 çıktı dahiliye doktoru diyetisyene gönderdi 15 gündür beslenmeme dikkat ediyorum ben de sabah öğle akşam evde ölçüm yapıyorum en fazla tokluk 140 çıktı bir kere onun dışında hep 100 - 125 aralığında çıkıyo inşallah bundan sonra bi sorun çıkmadan devam ederiz