Liyamm1 Merhabalar kizlar, 16 hamileyim, Geceleri kasık agrisi yasiyorum sag sol bazen günduzleri de ara ara oluyor sizce normal mi? Normal oldugunu duyuyorum da bilemiyorum bunu yasayan varmi? Ve yüz üstü yatiyorum bazen kötu mu? :// Tesekkür ederim 🌸
Lavinya24 Liyamm1 tam o haftalarımdayken yaşadım kasık ağrısını ve bebek bi yere toplanıyodu. Doktora gitmiştim rahmi tutan kasların ağrısı demişti rahim genişlemeye başladığı için.özellikle sağ kasığımda vardı 1 haftaya geçti