Seval0Seval Pamuk ben 100 lük progestan ağızdan alıyorum ve 4000 binlik Oksapar folikasit kullanıyorum 3 gündür
Seval0Seval Pamuk perşembe kan verdim daha vermedim dua et bana inşllah bu son olur sağlıkla gelsin bebeğim
Esillla Seval0Seval bende salı günü doktorum tekrarda gitmemi istedi salı hastaneye gidecem kese için ama bence görünmez kucuk olduğu icin
Esillla Hastaneye çarşamba günü gitim kese görünmedi normal miş doktor dedi bakalım herseyin hayırlısı bende doktora önlem amaçlı progestan kullanmami onerdi
Esillla Rabbim ınslah hiç kimseye evlat hasretiyle bırakmasın bizimde sag salim kucağımıza almayı nasip etsin
Esillla Seval0Seval uygulamadan gördüm bazilari kese görünmüş ama bazıları daha görmemiş herkesin farklı nasip kısmet