Fatmaa123 Günüme göre 6 hafta olması gerekiyor ama doktor 4 haftalık diyor anlamadm kızlar siz nasıl hesaplıyosunuz ??
AE42 Fatmaa123 En son ki adet tarihin başlangıcından itibaren canım, internnette kaç haftalık hamileyim yaz oraya tarihi gir çıkar
AE42 Fatmaa123 Tarihini yanlış hatırlamıyorsan doktoruna danış tatlım, doktorunda senin verdiği tarihi yazıp onla uyumlu olup olmadığına bakıyor biliyorsundur, o zman neden böyle olduğunu bi sor
Aymesev Fatmaa123 sikinti yapma cnm doktor bendede 1 hafta geri demisti simdi kapatti bebek o acigi gec döllenmeden kaynakli oluyomus