Sweety11 Kızlar havalar serinde olsa hala kar yağmadı ve martta ayaz kar kış tipi olacak gibi hissediyorum en azından aralık Ocak şubatta o ağır kışı atlatırız geçiririz diye düşünmüştüm sanki o ağır kış marta kaydı gibi.Siz kışlık olarak neler aldınız?
Suzan-5656 Sweety11 benim çevremde öyle düşünüyor ben karışık alıyorum valla hoşuma gideni beğendiğimi alıyorum😬 ilk gebelik olunca heveste çok oluyor🥰
nunusmom Sweety11 valla bnmde nisan başı gözükğtor ama bnde kış soğuk olacagını hisseditorum o zmnların triko tulumlar patikler yelekler aldım bir sürü 😂
Mervs Bende öle düşünüyorum mart başı görünüyor dogum hayattaki şansıma tamda o gün kar yagar gibime geliyor 😂 valla ocagın ilk haftasındayız bizim buralar günlük güneşlik güneş gidince soguk başlıyor okadar hava hiç iyiye gitmiyor
Sweety11 Fantastik_leydiyyy benimde 7siyle 20 si arasında gözüküyor ramazanda eşim yırttın oruçtan diyor 🤣🤣
Fantastik_leydiyyy Suzan-5656 hshshhshs kız ama 😂😂 @Durubebegim varmı önerebileceğin kız ismi ramazan ayına özel isim olsn sjsjs
Fantastik_leydiyyy Mervs sorun şu bne son adet tarihimi hatırlamiyroum hesaplama Göre doktorun söylediğine göre 30+3olmaliyim Belki daha fazla kafam karışık ultarson da bazen 2 hafta önde gösteriyor ilk. Gebeliğim de öyleydi son adet tarihine göre doğum Yapmistim
Gamze_yildirim Buseeghh benimde Martin 26 sına gözüküyor şuan 😂 birazcık güneşli olsa bari hava oğlumun doğumunda yagmurluydu(Ocak ayında doğdu )
Mervs Fantastik_leydiyyy aaa ozaman martın başı falan dogum yapman gerekmiyormu 😂 sezeryanmı doktor 11 martmı dedi
Sweety11 nunusmom benimde 20 Mart gözüküyor son haftam Allah bilir tipi olacak çocuğumu beş altı battaniyeyle hayal edebiliyorum 😃
nunusmom Sweety11 o kadr da değil yaa bence o kdr olmaz kar falan kalmaz kalırsa da şu sulu karlar oluyor ya onlardan kalır bnce tipi falan olmaz kötü düşünme 😂 ha gi şehirdessin?