Seymaakirmizi benim ilk doğumum sezeryan olduğu için bu da planlı sezeryan oldu ilkinde normal istiyordum ama bebeğin kilosu önden gidiyordu 39 haftayı doldurduktan sonra suni sancı verildi Doğum başlasın diye ama sabaha kadar açılma olmadı sezeryan oldum hamilelik şekeri de vardı normal almadı maalesef