Kahverengi Gamze0707 22 haftalık kız bebiş bekliyorum ikinci bebeğim ilki oğlan 26 aylık oldu daha bez olayını çözemedik önerilere açığım 😊
Tugce_0707 Gamze0707 merhaba 12+5ten selamlar:) ilk bebisimiz olcak insallah :) siz kaç haftaliksiniz kaçıncı gebelik
mydeno13 Gamze0707 ben de 37+3 hamileyim Kepez devlette Fatma özleme gidiyorum normalde Fatih Gündoğdu hocaya gidiyordum medsdtar da ama doğum çok pahalandı gidemiyorum 35 bin doğum
Lavinia1924 Gamze0707 37+5 ten selamlar sali günü nasipse sezeryan doğum olacak bu 2. Gebeliğim ilki de sezeryandı
Mrv9521 İyi akşamlar ben de 12 haftalık oldum ikinci gebeliğim ve kaştayım önerebileceğiniz bir doktor var mi kaş veya çevresinde
Lavinia1924 ParodiMom şehir hastanesinde istiyordum ama ameliyathaeler açılmadığı için tekrar kepez e geçtim kepez de yapicam
ParodiMom Lavinia1924 Ben Kepez devletten hiç memnun kalmadım ameliyathane ekibi hemşireler sanki zorla çalışıyor gibiler Akdeniz şifada doğum yapıcam inşallah
Ayseclik ParodiMom doğum fiyatlarıyla alakalı bilgi aldnzmi hiç Akdeniz şifaya ben ilk doğumumu orda yaptm iki yıl önce bunuda orda yapmayı düşünüyorum ama fiyatları hiç bilmiyorum suanda
Lavinia1924 ParodiMom bilmiyorum artık kadın doğum acildeki ebe ler gayet iyi ama ameliyathane ekipleri nasıldır gorcez bakalim kısmet artık yer değiştircek zamanım kalmadı sancılarımda baya sık geliyor bugün salı gününe beklerse bu sancilar iyi
mydeno13 ParodiMom ne zaman doğum yaptınız zamana kimse birde bende orada doğum yapmayı düşünüyorum medsstara gidiyordum 25 bin oldu gidemiyorum çok pahalandı Fatma özleme gidiyorum
ParodiMom Ayseclik İki hafta önce muayenede yatış birimi ile görüştüm 15 bin fakat bir hafta içinde fiyat güncellemesi gelecek o zaman gelin konuşalım dediler tahminen 20 bin civarı birşey olur diye düşünüyorum
Sankus Ayseclik bende Akdeniz şifaya gidiyorum gecen ay 15 bindi ama yilbasindam sonra değişti fiyatlar haftaya soricam
ParodiMom Lavinia1924 Allah iyilere denk getirsin inşallah sağ selamet hiç sorunsuz doğum yapar kurtulursunuz
Lavinia1924 ParodiMom Allah razı olsun.Amin inşallah Rabbım hepimizi iyi insanlar la karşılaştırsın, yavrularımızı sağlıkla kucaaklarımıza almayı nasip etsin inşallah