123-4o 5nci haftanın içindeyim bugünkü muayenede doktor bebeğin yumurtalık tüplerine çok yakın bir yerde tutunduğunu söyledi. Tüplere doğru büyürse gebeliği sonlandırmak zorunda kalabiliriz dedi. Benzer durum yaşayan oldu mu acaba?