ZeyHus33 Bnmde temmuz 19 gibi doğum gösteriyor e nabız da bakalm ne zmn gelir ikinci gebeliğim benmde gaz sorunum çok var kolik bebekler gibi kıvranıyorum diyebilrm dikişlerime çok vuruyor çok cnm yanıyor bide oğlumun altını değiştirirken işkence çekiyorum resmen koku hassasiyetim çok fazla var ne kadar bağlarsam bağlayayım o kokuyu alıp istifar ediyorum ikinci çocuk düşünenler bence bebeğini bezden kestikten sonra düşünsün çok zor bi süreç