Cansu01 İlk hamile olduğumuzu öğrendiğimizde iş yerine hamile olduğumuza dair rapor götürmek gereklimiydi ben götürmedim şuan 32.haftamdayım
Faile10 Cansu01 hayır, çalışmaya devam etmek istiyorsan çalışabilir raporu alıcaksın doktordan 37. Haftaya kadar çalışıyorsun o zaman.
Masal03 Merhaba canım hamile anneler belli saatler aralığında çalıştırılabiyolar ve ağır gece vs yasak aynı zamanda 32.haftada artık seni doğum iznine çıkartmaları gerekli yasal hakkın olarak doktoruna iletirsen doğum iznini başlatır anlamadın takıldığın birşey olursa alo sgk 170 i arayıp bilgi alabilirsin