Evremoz Sedagnlty Hamileliğin başından beri öyleyim. Başta hormonlar sonra bebek derken her trimester ayni. Bir de 3 kere grip olduğumu eklersek, benim için hamilelik= tuvalet kağıdı 😐
nniduaa Sedagnlty bende 32 deyim aynıyım ama geçen hafta çok hastaydım gittim idrar yolu enfeksiyonu olduğu için doktor antibiyotik verdi ondan sonra tuvalete daha az gitmeye başladım yani tuvalete gittiğinizde yanma hissi falan varsa enfeksiyon olabilir