Denizdenizdeniz Merhabalar deneyimleyen varsa diye sormak istedim 38. Haftada bebeğim baş aşağı sıkıntı yok ancak bebiş kanala girmemiş bekleyen sonrasında giren oldu mu? Doktorum sezaryan önerdi istersen bekle dedi
analique5306 Denizdenizdeniz 40a kadar bekledim ama baş çevresi 2 hafta önde olduğu için bebeğim kanala girmedi suni sancı deneriz olmazsa sezeryan olur dedi doktorum açılmam da 2 cmdi suni sancı denedik bebek kanala girmedi mecburen sezaryen oldum
Bsrnsyy Denizdenizdeniz bende 38+1 im bebek baş aşağı pozisyon da dedi ama aşağıda değil dedi 1hafta sonra yine gel dedi Alttan da baktı açılma yok dedi ilk kızım37+5 te ne karın düşmesi ne bişi birden gelişti herşey doğdu bu üşengeç galiba bekle bence bi sorun yoksa geleceği zamanı bilirler inşallah 🙏☺️
sekerparemm Benimde şuan kanala girmedi hâlâ bekliyorum normalde bu haftada girmesi gerekiyormuş tavsiyesi olan varmı