Dlc ilk gebeliğimde 2 hafta önden gidiyordu kızım. Şeker çıkmamıştı. Bebeğim iri olduğu için öyleymiş. Zamanında doğdu 39+4 de 4 kg doğdu normal doğumla . Şimdi gene hamileyim oğluma . O da önden gidiyor 2 hafta. Şeker yüklemesi bu sefer yapılmadı arada kısa süre var diye gebeliklerin gerek görmedi doktorum . Genetiktir iri bebektir dedi. Bu da 4 kg civari doğar dedi. Bence erken doğuma neden olmuyor ama biraz şişko doğabilir zamanında doğarsa