littlechick Benim de 4ncü haftanın sonlarına doğru kahverengi lekelenmeler geldi önce çok az geldi zamanla arttı regl ağrısından daha kötü ağrılarla birlikte. Doktor normal dedi ama her leke düşük belirtisidir gözüyle bakarız dedi. Progestan verdi ağrı hafifledi lekelenme devam ediyor şu an 5nci hafta bitmek üzere. Mutlaka doktorun görsün belki içeride kanama bölgesi vs vardır