Ozlemecemira Bugun kontrolum vardi normalde son adetim 6 kasim ama gec dollenme olmustu. Suan 6+3 dollenmeye gore. Kese bos bebek yok iki gun daha bekleyelim dedi bos gebelik dedi sonradan olusur mu yasayn var mi
EceNaz26 Ozlemecemira tam 6. Haftada gittim kese boştu bende korktum. 8. Haftaya randevu verdi cok şükür şuan 10+2 deyiz. İnsallah sizde görürsünüz
Ozlemecemira EceNaz26 benimde insallah oyledir beni hem karindan hemde vajinal muayene etti bos dedi pazartesi gel dedi tekrar bakalm dedi kese buyumus hicbir sıkıntım olmadi umarim hersey yolundadr bir hafta daha beklemek istedigimi soyleyecem bnde beklicem bakalm