Kedicik27 Deletedmom_87 masallah canim vala iyi denk gelmis .rabbimin vermeye gonlu varmış.yoksa zor tek denemede ,🥰😄🧿
Ylzsvnk Hayırlı uğurlu olsun zaten ne zaman kafada bitiriyorsun o zaman oluyor biz de Şubat’a aşılama tedavisine başlayacakyık ta ki aralık 30 da hamile olduğum öğrendiö bende Rahmet sağ salim kucağına almayı nasip etsin
Deletedmom_87 Ylzsvnk Aynen öyle vallah Amin inşallah hepimizin sağ salim kucağına Almayı nasip etsin Allah’ım 🤲❤️
annelik_4 Deletedmom_87 böyle çift çizgileri görünce çok mutlu oluyorum Rabbim sağlıkla ilerletsin kucağına almayı nasip etsin inşallah ☺️
Deletedmom_87 annelik_4 Aynen valla canım Rabbim herkese nasip etsin inşallah bu duyguyu Amin amin inşallah Allah razı olsun canım benim 🤲❤️☺️
daisybebek Deletedmom_87 Hayırlı olsun Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin. Adetin kaç gün sürdü ? Ve kaç günde bir adet oluyordun Benim adet 5 gün sürüyor ama muhakkak 3 gün de günük ped dolacak kadar afedersin bordo kara lekelenmesen fazlaca geliyor. En kötü bitti sanıp 8. Gün deniyorum ilişki sonrası yine illa lekelenme geliyor derken klasik 11-13-15. Günler ancak değerlendirilebilitoruz
Deletedmom_87 daisybebek Amin inşallah Allah razı olsun canım benim Benim normalde adetim 6 gün sürerdi 31 gün arayla adet olmuştum yani 4 Aralıkta adet oldum 1 gün 1 pedi doldurmayacak kadar gördüm sonra ki 3 gün leke leke devam etti ama o ay ilk defa olmuştu öyle yani dört gün bu şekil gördüm 5. Gün yıkandim 6 sında birliktelik olmuştu canım net hatırlıyorum bu şekil olmuştu
MelodyFairy Deletedmom_87 nasip olunca demek ki tek ilişkiyle hiç ummadığın anda geliyormuş ☺️🥹hayırlı olsun inşallah 🩷😌darısı bana 🤪
Deletedmom_87 MelodyFairy Aynen canım benim valla nasip işte Amin insalllah en kısa zamanda Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah🤲❤️
sacmalamakizim Deletedmom_87 Hayırlı olsun canım 😊 gebeliğin olmamasının başında kesinlikle stres geliyor, boşverince oluyor. 😊
Deletedmom_87 sacmalamakizim sağol canım benim evet kesinlikle hamile kalmak isteyen kardeşlerim kesinlik stresi bırakmalı ilişki olunca da bir görev gibi değilde zevk için yapmalılar☺️❤️