Merii54 Kızlarrr merhaba Reyhan Kaplan Hafızoğlunu tavsiye edermisiniz giden var mı çevremden çok önerildi giden varsa bilgi verirmisiniz kafam çok karıştı kararsız kaldım
Eebrusrmeli Merii54 iyi bir doktor arkadaşlarım gidiyor oraya ama tavsiye ettiğim doktorlar olarak Sedat Umur Aslıhan kaykaymaz Bülent duran iki doktor çok iyi
Baynimir Merii54 ilk doğumumu Reyhan hanımda yapmıştım memnundum sadece sezaryene yönlendiriyor en ufak bir problemde ve çok pimpirikli biri. Önceden hastanede çalışıyordu belki yoğunluktan o şekilde yapıyordur şimdi kliniği varmış sanırım.
Merii54 Eebrusrmeli teşekkür ederim ☺️ benim düşüğüm olmuştu Aslıhan hanıma gitmiştim çok memnun kalmadım kendisinden