Zeynepkrkytlli -Anne123 ben şu an ayda bir gidiyorum bu zamana kadar da hep öyle gittim soruyorum ne zaman geliyim diye 18+3 üz bu arada
Boncukk123 -Anne123 ilk kese görüldüğünde doktor kalp atışı icin çağırıyor sonrasında tahlil istiyor eger bir sorun yoksa sonuçlar da ayda bir çağırıyor genel de ama tahlillerde yükselme ya da düşüş varsa 2 hafta da bir de çağırabilir canım
elmaelmaelma Durumunuza göre doktorun söylemesi lazım. Ama herhangi bir problem yoksa ayda bir oluyor normalde. Son 1-2 ay 15 günde veya haftada 1e düşüyor.