Almiramm06 Merhaba, bugün karnımda dışardan da görünen saniyelik titreşim gibi bişeyler oluyor sebebi nedir yaşayan varmı? Bebek hareketini daha önceden hissettim bu öyle değil farklı
__Asya01__ Almiramm06 Ben duyduma gore bebek Anne karnidanki kordonla oynuyor bu yuzden de titresim hiss ediliyoo normal yani)))
Gokceulcay Almiramm06 Merhaba geçen banada oldu annenin stresiyle alakalı olabiliyormus ben cok stresli bi zamandaydım ondando benimki sanırım
Almiramm06 __Asya01__ inş öyledir😊 çok ilginç geldi baya baya titredi 3 defa dışardan da görününce tuhaf oldum ilk gebeliğimde değil hani tecrübesizde değilim ama bi sormak istedim tşkler😊
Almiramm06 Gokceulcay benimde riskli gebelik serklaj var evden çıkamıorım filan sürekli yatma modundayım başka birşey olmasında😕