Sonrasında bu postu görebilecek benzer durumda olan arkadaşlar için yazıyorum.
Değerlerim gayet normalmiş bu değerler gebeliğe engel değilmiş. Östrojen dönemsel yükselebiliyormuş hiç takılma sen ona dedi. Yumurtalar iyiymiş çatlatma iğnesi oldum. Fsh yüksekliği sıkıntıymış düşüklüğü sorun olmazmış. Bir de fsh lh oranı önemliymiş.