tarcin38 Merhaba tüp bebekle hamile kaldım 8 haftalık gebeyim bugün baya yürüdüm o yüzden mi oldu bilemiyorum ama biraz lekelenmem var kırmızı kanama şeklinde, şehir dışına misafirliğe geldim napacağım bilemedim 🥺
tarcin38 Misafirlikteyim şehir dışındayım o yüzden bilemiyorum, ayrıca Protestan iğne, Protestan hap kullanıyorum, clexane kullanıyorum, biraz bekleyim artarsa giderim diye düşündüm ama içim hiç rahat değil 🥺